Ijab dan Kabul

Tuesday, 10 May 2011

Books Stack

Alhamdulillah..sebenarnya buku dan hadiah iringan lain aku dapat dah lama selepas blk dr Sandakan dulu,  namun kerana terlalu sibuk, terbang ke sana ke mari, kursus sana - sini, kekangan masa serta belum adanya kesempatan membaca sepenuhnya..makanya aku fikir adalah lbh baik simpan dahulu.

Oh! tentu nak tau kan bgmana aku blh menang GA (Give Away) ni.. semak kisahnya di sini ya!


Sebenarnya syarat bg mendapat hadiah itu hanyalah pilih mana - mana buku berharga RM26 ke bawah.. namun aku telah berkenan dgn buku ini yang harganya pula adalah melebihi harga hadiah itu. Namun atas jasa baik BOOKS STACK mereka telah bersetuju dgn cadanganku  : aku mahu membayar harga buku itu setelah ditolak harga yang ditawarkan. Lagipun bersama hadiah iringan lain ..ada 2 dan kos pos ke Labuan pula tentulah lebih mahalkan! Apalah salahnya jika aku berkorban (membayar sedikit sahaja) asalakan aku mendapat apa yg aku mahu. Sangat bertuah mengenali anda BOOKS STACK


Nah... akhirnya inilah dia... seronok membacanya. Rasa sangat bertuah dan sangat tidak rugi! Eh..ada kah pernah kita rasa rugi membeli buku? Mungkin ada juga kan?

Buku ini adalah karya penulis bagi EAT PRAY LOVE yang telah difilemkan dan mendapat sambutan yg sungguh menggalakkan daripada penonton seluruh dunia..dilakonkan oleh JULIA ROBERTS. Itulah dia ELIZABETH GILBERT : COMMITTED.

Ini pula dua hadiah iringan. Choker kristal.


Suka nih..ENTHUSIASM.

No comments:

Post a Comment