Ijab dan Kabul

Tuesday, 27 October 2009

Konvo anak saudara... dah besar rupanya anak sedaraku yg satu nih


ingat dulu..chomel je mase dia kecik2 dulu.
suke st klu pakai bedak sejuk, memutih.
suke juge naik motor dgn Tok ki nya, suke juge makan carot mentah klu Neneknya bgi
kecik2 dulu mmg chomel, ramai budak dalam Kelab Colgate yg buat dia adik angkat, geram je tengok keletahnya

tapi 23 okt lalu, dia yg chomel nih dah besar rupanya.. dah terima skrol pun. Ni cheDo nak ucapkan tahniah, juga belajar lbh rajin utk kursus sekarang..teknologi robotik dan kejuruteraan.

dulu thn 1995, dia nih lah ikut che do p daftar masa blajar undang2 di itm shah alam, lps tuh thn 2006 che Do nih ambik alih, g daftarkan dia ni d uitm kampus Dungun.

masa che do graduated dulu2 dia bg che do bunga sejambak..kali nih dia konvo Che Do tak dapaat meraikannya.
Apa apa pun, tahnia che do ucapkan pada Muhammad fahmi bin Haji Norani dan kedua abang dan kakak ku, Haji Norani bin Mahmud, dan kakak ku Pn Rupaizah binti Abd Rahman.

1 comment: