Ijab dan Kabul

Monday, 1 June 2009

Its my birthday, its my convocation day. My big day ever!





Ni gambar gambar sekitar hari konvokesyen IPGM (Institut Pendidikan Guru Malaysia) zon tengah yang diadakan di Dewan Sri Siantan, Perbadanan Putrajaya.

Gambar yang paling bawah dengan Wardiyah Ahmad (Wadi) yang kena mengajar di Betong Sarawak tuh. Selalu terserempak dengan babi (biasa dah) dan juga dua kali dah sama-sama berpapasan dengan buaya di sungai. Kesain aku tengok gWadi kat sana, melihat gambar gambar yang diambil..kena gigit nyamuk macam kena 'chicken pox', lepas tu kuartersnya alahai..sayu je.

Tahniah kawan - kawan.

No comments:

Post a Comment